Donderdag 31 juli 2014 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van A Bruijn - WaarBenJij.nu Donderdag 31 juli 2014 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van A Bruijn - WaarBenJij.nu

Donderdag 31 juli 2014

Blijf op de hoogte en volg A

31 Juli 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Nu pas ontdekken we dat we wifi hebben in ons appartement. Daardoor kan ik wat verslagen schrijven.
Dag 1:
Reis naar Londen was goed gegaan en het ging ook heel vlot. En we hebben ons appartement voor 5 dagen ook snel gevonden. Het ligt vlakbij Tower Bridge. Appartement ziet er best goed uit. Omdat we rond 1 uur al aangekomen zijn, kunnen we gelijk rondkijken:
Borough Markt: al sinds 1276 wordt een markt gehouden. Vooral worden er delicatessen verkocht. Echt apart!
Southwark Kathedraal: middeleeuwse kerk, kaarsjes aangestoken zoals we altijd doen bij iedere vakantie.
Tower Bridge: beroemde brug. Meer uitleg hoeft ook niet, lijkt me.
Tower of London: de meest bezochte plek van Londen, het fascinerende kasteel en de "crown jewels". We zijn niet naar binnen geweest. Entree kost 84 euro (gezin) en dat vinden we te veel. Helaas anders zijn we zeker binnen gegaan, want het ziet er aantrekkelijk uit.

• 03 Augustus 2014 - 17:56

Oom Mari Tante Iet:

maar eens aan mama vragen, daar zijn wij toen ook geweest overal.
    mirjam daar was jij ook bij, dat was toen yvonne stage liep in londen.
    het is een geweldige stad, toen hebben we nog niet alles gezien.
    is er elmo nu ook bij?
    nog hele fijne dagen.
    groetjes oom mari,tante iet en lonneke.

• 03 Augustus 2014 - 19:21

Marga:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn na een vlotte reis.
    En voordeel van de vroege dag dat tijd over is voor bezichtigen.
    Fijne Londonse week, xx