Zondag 3 augustus 2014 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van A Bruijn - WaarBenJij.nu Zondag 3 augustus 2014 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van A Bruijn - WaarBenJij.nu

Zondag 3 augustus 2014

Blijf op de hoogte en volg A

03 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Dag 4:
Buckingham Paleis: we zijn daar al geweest maar willen graag terug omdat we het aflossen van de wacht hebben gemist. We kwamen daar ruim een uur van te voren aan en het bleek dat er al paar rijen mensen stonden. We konden de ceremonie weinig zien, zelfs zijn we weer gauw vertrokken naar een voetbalstadion van Arsenal. En toevallig werd er mini toernooi gehouden ( tegenstanders: Benfica, AS Monaco en Valencia). Vanuit de centrum via metro naar een stadion zagen we veel supporters. En rondom de stadion ook. Echt super leuk om te zien en ook leuk om een sfeer te proeven.
Verder deden we wat rustiger. Korte wandeling gemaakt. En vanavond een goed verlichte Big Ben te kunnen bewonderen.

• 03 Augustus 2014 - 19:30

Marga:

Hebben Ad en Bart nog meegevoetbald....:-p.
    Tsjjj dat al zo'n rijen staan ondanks ruime tijd!!!
    Veel plezier vanavond en geniet ervan!

• 03 Augustus 2014 - 19:44

Miranda:

Vandaag rustiger aan doen? Nou, het is wel hard werken! Ineens veel verslagen geschreven.... en veel genoemde namen klinken mij bekend in de oren. Jullie hebben zoveel mogelijk gezien en gedaan. Mooie excursies! Geniet nog van de rest en verlichte Big Ben!

• 03 Augustus 2014 - 20:20

Jeanne:

fijn dat het leuke dagen zijn in Londen. veel gezien en ondernomen. Morgen weer een goede reis naar huis .

• 04 Augustus 2014 - 17:13

Yvette:

Weer leuke verhalen gevolgd. Jullie hebben veel gezien in korte tijd. Londen blijft mooi stad