Maandag 4 augustus 2014 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van A Bruijn - WaarBenJij.nu Maandag 4 augustus 2014 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van A Bruijn - WaarBenJij.nu

Maandag 4 augustus 2014

Blijf op de hoogte en volg A

04 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Dag 5:
We boffen nog steeds met goed weer! Sinds we in Londen zijn schijnt de zon elke dag. Lekker temperatuur ook.
We zijn even, ver buiten het centrum, naar Greenwich geweest. Greenwich is opgenomen op de Werelderfgoedlijst van UNESCO. Er is veel te zien zoals het Maritime museum, Queen's House en de Royal Observatory, vooral daar zijn we bewust geweest voor de Nulmeridiaan. ;-) Echt leuke plaatsje.
Vanmiddag zijn we weer terug naar het centrum voor het bezoek aan Madame Tussauds. Leuk voor Karlijn en Bart. Wel erg druk binnen! Ondanks dat hebben we toch genoten en het is ook wat anders dan het bewonderen van de bezienswaardigheden.
O,ja. Gisteravond zijn we naar de verlichte Big Ben en de andere verlichte gebouwen geweest. Echt indrukwekkend.
Morgenavond gaan we weer naar huis maar we gaan toch nog even ergens bezichtigen voordat we het vliegtuig gaan instappen.

• 04 Augustus 2014 - 22:23

Marga:

Wederom een geslaagde vakantiedag!
    En zeer informatieve verslagen geschreven, top!
    Veel plezier nog morgen en goede reis terug naar het Brabants landschap.
    Fijne dag morgen, xx

• 04 Augustus 2014 - 22:26

Jeanne:

Vandaag ook weer veel moois gezien zo te lezen zijn het leuke dagen in Londen. Groetjes