Caldey Island - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van A Bruijn - WaarBenJij.nu Caldey Island - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van A Bruijn - WaarBenJij.nu

Caldey Island

Door: admikaba

Blijf op de hoogte en volg A

19 Juli 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

De zon schijnt! Het voelt ook warmer....we hebben een veerbootje naar Caldey Island genomen, het eilandje ligt ongeveer 5 km van de kust. Daar leven de mensen in de klosstergemeenschap. In de klooster maakt men parfum van wilde bloemen. We mogen de klooster niet binnen kijken ivm privacy van de monniken, ze leven ook zo simpel, houden ook geen contact met de buitenwereld. We mogen wel paar kerkjes bewonderen, en verder hebben we veel gewandeld, leuke route langs de kust, maar helaas hebben we de papegaaiduikers niet gezien, of we hebben niet goed gezien, achteraf hadden we een verrekijker mee moeten nemen. Verder naast de klooster staan daar ook maar paar huizen, postkantoor, parfumwinkeltje en chocolat factory (daar maakt men ook chocolade). Op weg terug naar de vasteland hebben we de dolfijnen gezien! Nu zitten we lekker te relaxen met verbrande gezichten.

• 19 Juli 2012 - 20:21

Jeanne :

zo tezien hebben jullie een prachtige dag gehad met veel mooi natuurschoon . eindelijk weer wat warmer weer . Morgen wordt het hier ook een warme dag.yvoone , marcel en de kinderen waren vandaag naar Lucca.

• 20 Juli 2012 - 10:37

Vincentg:

O gelukkig dat er wel mooi weer is!!
    Vincent

• 20 Juli 2012 - 15:17

Lilian :

Als ik de foto's zie denk ik aan Algarve, het lijkt veel op elkaar,alleen bij jullie meer groen. Ook een mooie uitzicht en ravijnen. Zo te zien dragen jullie geen jassen meer...gelukkig.
    De komende dagen meer zon en geniet ervan!