Luieren - Reisverslag uit Fort Myers, Verenigde Staten van A Bruijn - WaarBenJij.nu Luieren - Reisverslag uit Fort Myers, Verenigde Staten van A Bruijn - WaarBenJij.nu

Luieren

Door: admikaba

Blijf op de hoogte en volg A

01 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Fort Myers

We kwamen na drie en half uur rijden aan in Fort Myers. Tijdens een rit zagen we geen enkele heuveltje, hier is ook zo plat als pannenkoek ( net als Nederland). Vanuit hotelkamer kunnen we zee (Golf van Mexico) en strand zien, een mooi uitzicht. Straks wordt het nog mooier als de zon onder gaat. Afgelopen twee weken hebben we aktief gedaan, nu willen we even luieren, dus we zijn naar de strand geweest. Zeewater is echt warm! Niet normaal! Gelukkig geen last van olievervuiling van vorig jaar (milieuramp ergens in Golf van Mexico: miljoenen liters olie drijven in de zee door lek na brand van olieplatform) en het zal wel ver van hier vandaan.

• 02 Augustus 2011 - 06:52

Jeanne:

fijn even van de zee en het strand genieten. Alle indrukken van de laatste dagen kun je nog eens rustig herbeleven. groetjes en nog veel strand plezier. Jeanne ,oma

• 02 Augustus 2011 - 08:47

Oom Mari Tante Iet:

wij gaan vandaag ook luieren
    het word hier 28 graden, lekker he
    jullie kunnen daar lekker van de zee genieten, veel plezier
    groetjes oom mari tante iet

• 02 Augustus 2011 - 14:00

Lilian:

Hallo familie de Bruijn,
    Zeewater is echt warm, niet normaal, het is toch heerlijk, dacht ik.. het hoeft niet te koud, jullie kunnen urenlang in de zee blijven zwemmen en drijven, bij het koud zeewater kunnen jullie misschien een half uur volhouden en dan willen jullie meteen eruit...Gelukkig zijn er geen olievlekken meer, te triest voor woorden...blijven jullie maar in lekkere warme zeewater tot de zon onder gaat! Veel plezier verder met relaxen!

• 02 Augustus 2011 - 20:31

Mardien:

heerlijk lekker dobberen op een luchtbedje en dan even aktief terug zwemmen naar nederland haha