Airboat - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van A Bruijn - WaarBenJij.nu Airboat - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van A Bruijn - WaarBenJij.nu

Airboat

Door: admikaba

Blijf op de hoogte en volg A

04 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Key Largo

Vanmorgen tijdens ontbijten zagen we de wilde dolfijnen in de zee, wauw! Daarna gingen we met de auto dwars door de Everglades national park naar Key Largo, onze volgende slaapplek. Normaal konden we via de snelweg om het park heen rijden, maar dwars door het park is het veel mooier en we hebben veel mooie plekken gezien, de moerasgebieden. Daar hebben we ook goed indruk van de Everglades gekregen door een airboat, een proppeller voortgedreven boot. Gids laat ons veel zien, zelfs hebben we de krokodillen gezien. Kids vonden het prachtig, vooral met hoge snelheid dwars door de Everglades varen. Wat we niet gedachten hebben dat we last zouden krijgen van muggen. Jahoor veel muggenbultjes..... Laatste stuk van de autoroute zagen we veel rook langs de weg, dus brand..waarschijnlijk door hitte en veel boompjes/ plantjes zijn verbrand, zonde....en we gingen daarna direct naar eiland Key Largo, het meest noordelijkse eiland van de Keys. Hotel ligt bij de strand, zee is mooi groen. Bart en Karlijn hebben na de warme dag weer lekker gezwommen (zwembad).

• 04 Augustus 2011 - 07:54

Jeanne:

weer een spannende dag gehad. veel mooie natuur.Ook in nederland voorspellen de weermannen dat er veel muggen actief zijn. N u nog naar Miami. groetjes jeanne ,oma

• 04 Augustus 2011 - 12:49

Lilian:

Tijdens het ontbijten, zagen jullie de dolfijnen, onvoorstelbaar, het is bijna een droom ...maar geweldig! Verder met een airboat meegevaren lijkt mij ook een uitdaging, ik zag het heel vaak bij de films, maar jullie hadden al meegemaakt. Wow! Vandaag, donderdag 4 augustus is erg warm, buiten, en vanavond gaan regenen. Al een paar muggen in mijn huisje beland.. dus krabben en krabben...
    Geniet verder met zonnetje en zee!

• 09 Augustus 2011 - 06:42

Monique:

Jo, wat leuke verhaaltjes allemaal! Ben benieuwd naar de foto's!

Lieve groetjes uit Voorhout