Schelpen - Reisverslag uit Fort Myers, Verenigde Staten van A Bruijn - WaarBenJij.nu Schelpen - Reisverslag uit Fort Myers, Verenigde Staten van A Bruijn - WaarBenJij.nu

Schelpen

Door: admikaba

Blijf op de hoogte en volg A

03 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Fort Myers

Vanmorgen zijn we naar Sanibel en Captiva island geweest, deze twee prachtige eilanden hebben uitgestrekte witte stranden en wild- en natuurreservaten. Dus we zijn naar natuurreservaat JN Ding Darling National Wild Refugee geweest, daar kun je de watervogels bewonderen, ook de wilde dieren zoals krokodillen, krabben, zeeschildpadden, etc zijn daar te zien, maar we hebben helaas alleen vogels gezien. Daarna zijn we even gezwommen bij Bowman's Beach ( rustig afgelegen strand). We zijn ook langs Shell museum ( schelpen museum) geweest, het museum huivest de grootste verzameling van de schelpen in de wereld. Door de zee spoelen op de stranden van deze eilanden heel veel soorten schelpen aan. Zo vonden we ook veel schelpen bij Bowman Beach, Bart wilt veel schelpen meenemen naar huis, maar het lijkt ons niet verstandig omdat het probleem kan leveren bij de douane. Dus toch maar niet......

• 03 Augustus 2011 - 14:47

Mardien:

Jammer ik Ben ook gek op Schelpen bart dat weet je wel groetjes mardien

• 03 Augustus 2011 - 20:37

Jeanne:

lijkt me ook verstandig om maar niet te doen. Jullie hebben echt al heel veel gezien ik ben benieuwd volgende week naar de verhalen en foto's . lieve groetjes jeanne ,oma