Tenby - Reisverslag uit Tenby, Verenigd Koninkrijk van A Bruijn - WaarBenJij.nu Tenby - Reisverslag uit Tenby, Verenigd Koninkrijk van A Bruijn - WaarBenJij.nu

Tenby

Door: admikaba

Blijf op de hoogte en volg A

15 Juli 2012 | Verenigd Koninkrijk, Tenby

Vandaag doen we wat rustig, ook omdat het vandaag lekker weer is, de zon schijnt, hebben we besloten om een wandeling te maken van camping, waar we (enige Nederlanders) momenteel logeren, via het strand naar het pittoreske Tenby. De wandeling duurt maar 15 minuten, maar we genieten volop van de uitzicht, daardoor doen we wat langer over om naar Tenby te lopen. Tenby is best leuke stadje, heeft zijn historische karakter niet opgeofferd, dus er staan wat oude huizen (georgian), we hebben daar langgewandeld via smalle, gezellige straten. En we hebben ook gegeten in typisch Welsch bar. Eten of drinken bestellen moet je bij de bar doen, dus iets anders....maar wel leuk om binnen rond te kijken hoe de mensen op hun manier doen, zoals bier halen (er zijn zoveel verschillende bieren), grote bord chips & fish eten.... Terug naar de camping hebben we via andere route, wandelroute van Pembrokeshire Coast National Park (deel daarvan), genomen. We hebben vandaag gebofd met goed weer! En de foto's zijn geplaatst. Bye!

• 15 Juli 2012 - 17:44

Jeanne:

ik heb de foto's gezien erg mooi wat een prachtige natuur en je boft met het weer. Jullie hebben al een flinke wandeling gemaakt. Wel spotief bezig geweest. Bart heb je ook al mooie schelpen gevonden op het strand? het zijn wel grote glazen drank zot e zien.Karlijn heb je je engels al kunnen gebruiken? veel lieve groetjes

• 16 Juli 2012 - 15:07

Lilian:

Wat leuk, dat jullie meteen de foto's hadden geplaatst... mooie plaatjes! Nog geen duizend kilometer verder en toch heel andere cultuur, zoals bieren en eten...Hopelijk blijft het droog bij jullie, hier vallen de bakken regen neer... pfff
    Veel plezier verder!