Lange autorit - Reisverslag uit Washington, Verenigde Staten van A Bruijn - WaarBenJij.nu Lange autorit - Reisverslag uit Washington, Verenigde Staten van A Bruijn - WaarBenJij.nu

Lange autorit

Door: admikaba

Blijf op de hoogte en volg A

25 Juli 2011 | Verenigde Staten, Washington

We zijn bang dat we lang moeten wachten bij de grens, zijn we al om half 7 vertrokken, en bij de grens zijn we gelukkig al snel bij de Amerikaanse douanier. Maar hij was zo chagrijnig heeft geen geduld met ons. Ik heb hem duidelijk kenbaar gemaakt dat ik doof ben en kan liplezen als hij langzaam praat. Hij was zo boos en ging sneller praten en keek ook niet naar mij. Gelukkig heeft Karlijn mij geholpen om te vertalen wat hij zei. Wel handig dat we een slimme puberdochter hebben maar goed we mogen USA weer binnen. En we hebben 450 Miles (x 1,6 km) gereden, zo'n lange rit hebben we alleen maar dichtbegroeide bossen gezien. Ons hotel ligt bijna in de centrum, heb dus langs the Capitool, Lincoln memorial, Washington monument, the Pentagon gereden, gaaf! Het ziet erg netjes en schoon uit. Morgen gaan we weer flink wandelen, hopelijk minder warm want het is nu zo benauwd. We hebben een keukentje in ons hotelkamer, smorgens gewoon lekker lichte ontbijt maken en het iis beter dan elke dag smorgens zware vette ontbijt zoals ei, spek, toast, gebakken aardappeltjes, pancakes etc. Goodnight from Washington DC, bedankt voor de leuke reakties vanuit natte koude NL

• 25 Juli 2011 - 09:06

Jeanne:

Wat jammer als er zo weinig geduld is maar jullie zijn er samen goed uit gekomen. In julie reisverslag kan ik lezen dat het erg genieten is van de vele prachtige bezienswaardigheden.
    Vandaag schijnt hier de zon en het is 20 graden.Yvonne en de rest zijn vandaag in San Fransisco en hebben het oook erg naar hun zin. karlijn en bart wat heb je mij straks veel te vertellen over al dat moois geniet ervan groetjes oma jeanne