170 miljoen liter per minuut - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van A Bruijn - WaarBenJij.nu 170 miljoen liter per minuut - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van A Bruijn - WaarBenJij.nu

170 miljoen liter per minuut

Door: admikaba

Blijf op de hoogte en volg A

24 Juli 2011 | Canada, Niagara Falls

Vanmorgen zijn we met de boot Maid of The Mist zo dicht mogelijk langs de onderkant van de Falls geweest. Gelukkig droegen we een plastic regenjas, anders zijn we zeker hardstikke nat. Onvoorstelbaar dat per minuut 170 miljoen liter water over de rand stort! Bart en Karlijn vonden het geweldig. Daarna hebben we de stad Niagara Falls rondgewandeld maar we zijn al snel terug naar de hotel, echt niet bijzonder omdat het echt toeristenmekka is: veel souvenierswinkels, veel attracties, veel fastfood restaurants etc. We hebben dus lekker gezwommen in hotel. Daarna savonds zijn we terug naar de watervallen geweest omdat de watervallen schitterend verlicht zijn. Ook nog hebben we gisterenavond vuurwerkshow bij de Falls gezien, echt mooi. Maar het wordt weer tijd om terug te gaan naar Amerika, naar de hoofdstad van de Verenigde Staten: Washington DC.

• 24 Juli 2011 - 02:28

Karlijn:

Ja, het was helemaal geweldig... Tot dat die vogel op mijn shirt poepte.

• 24 Juli 2011 - 11:26

Yvette:

Ja, dat was kicken bij die waterval en ongelooflijk dat er 170 miljoen per liter per minuut vallen. Het is gewoon fantastisch om van dichtbij mee te maken. Grappig, dat de vogel op de t-shirt van Karlijn gepoept heeft :-). Inderdaad is dorp toeristen mekka is. Ik kan me dat heel goed herinneren. Veel plezier verder en doe de groeten aan Obama :-)

• 24 Juli 2011 - 12:49

Jeanne:

Geweldig al dat natuurgeweld. Goede reis naar Washington. groetjes Jeanne oma

• 26 Juli 2011 - 12:23

Vincent :

Wist je misschien al dat de wereldberoemde schrijver, Charles Dicksons gek op Niagara Falls was. Hij bezocht ook daar... In de tijd van zijn leven is het wel 1 van de zeven wereldswonderen is.
    Nog veel plezier met verder rondreizen