Groot verschil - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van A Bruijn - WaarBenJij.nu Groot verschil - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van A Bruijn - WaarBenJij.nu

Groot verschil

Door: admikaba

Blijf op de hoogte en volg A

23 Juli 2011 | Canada, Niagara Falls

We zitten nu in hotel in Niagara Falls, we kunnen vanuit hotelkamer (14e verdieping) watervallen, horseshoe fall en america fall, zien. Schitterend! In vergelijk met New York wel een groot verschil: weinig hoge gebouwen, meer groen, veel minder mensen. Vanmorgen hebben we een huurauto gehaald in airport van NY. Gelukkig heeft de taxichauffeur ons op rustig manier naar een autoverhuurbedrijf gebracht dus rustig rijden en nauwelijks gesproken. Al snel hebben we auto zonder moeite geregeld en een rit gereden van New York naar Niagara Falls. Het lijkt veel op Noord Frankrijk/ Duitsland: heuvelachtig, veel bossen. Laatste stuk van de rit kom je Nederlandse plaatsnamen tegen: waarschijnlijk van Nederlandse immigranten van vroeger. De grenscontrole is gelukkig niet lang geduurd, de Canadezen zijn duidelijk minder streng. Straks gaan we de vuurwerkshow kijken boven de watervallen. Morgen met de boot zo dichtbij de watervallen varen. We zullen wel nat worden, maar wel lekker denk ik omdat het weer nog zo warm is. Verder zien we wel wat we gaan doen. Groetjes vanuit hotelkamer in Canada, jahoor wifi free in hotelkamer, superhandig als je laptop of iPad hebt. We hoeven niet zoeken naar internetcafe ofzo. Alleen foto's plaatsen lukt me niet omdat Apple een uploadprogramma niet accepteert.

• 23 Juli 2011 - 07:14

Jeanne:

Via internet reis ik met jullie mee en zie op afstand wat jullie in werkelijkheid zien moet schitterend zijn doe voorzichtig in de boot. !Gelukkig kan bart reddingzwemmen.
    Ik vindt het heel fijn zo'n reisverslag.
    groetjes Jeanne. oma

• 23 Juli 2011 - 18:53

Lilian:

Wow, veel te zien, zeg... De foto's heb ik bij Hyves van Bart en Karlijn gezien, erg leuk allemaal. Wees maar blij dat jullie warm hebben, hier is erg koel, 13 graden, en straks komt hier heel veel regen. Bah! Blijven jullie maar lekker in Canada met de goede weer!
    Nog veel plezierige dag, morgen!