starbucks - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van A Bruijn - WaarBenJij.nu starbucks - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van A Bruijn - WaarBenJij.nu

starbucks

Door: admikaba

Blijf op de hoogte en volg A

21 Juli 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Starbucks? Nee hoor we drinken geen koffie maar smoothie. Het is heet buiten! 36 graden, eigenlijk jammer maar we moeten veel zien anders is het zonde zonder veel te zien als we weg moeten naar andere plek. Maar goed we moeten even wennen aan plaatselijk tijd, want we zijn steeds vroeg wakker, zelfs de eerste dag om half 5 's morgens wakker , we zijn blij dat we iPad toch meegenomen hebben, zodat we hier bijvoorbeeld in Starbucks gratis kunnen internetten. Zelfs pas geleden hebben we met mijn zusje gesproken via FaceTime, gaaf! We hebben veeeeeel gezien hier in New York. Brooklyn bridge, ground zero (echt indrukwekkend) alleen jammer 9/11 museum is gesloten vanwege verbouwen. Wall street, vrijheidsbeeld, de kids vinden geweldig om Miss liberty zo dichtbij te zien. Ook hebben we rond gefietst in central park. Morgen halen we een huurauto bij airport dan gaan we richting naar Canada. Hopelijk een rustige chauffeur om ons naar airport te brengen! Bye bye!u

• 22 Juli 2011 - 06:32

Jeanne:

vanmorgen hoorde ik op de radio dat het in de VS tot 40 graden warm is. vooral in het midden en zuiden van de VS. fijn dat jullie zoveel al gezien hebben lijkt me allemaal heel indrukwekkend. Mooi dat je het vrijheidsbeeld van zo dichtbij hebt kunnen zien. De maker was Bartholdie een Fransman het ontwerp van dat beeld heb ik in frankrijk in zijn meuseum gezien, ook hoe het naar de VS verscheept is.Lieve groetjes Jeanne oma

• 22 Juli 2011 - 15:32

Lilian:

Wow, op 2e dag hadden jullie al veel gezien, vrijheidsbeeld, dat zou ik allang willen zien, zeg, geweldig dat jullie al de verschillende plekken waren geweest, erg warm, 36 graden, poeh...hopelijk rijdt de chauffeur morgen niet te zig-zaggen naar airport. De goede reis verder naar Canada en ik verheug al erop naar de volgende reisverslag van jullie!

• 25 Juli 2011 - 09:06

Mardieneke:

En ook jullie lieve nichtje gesproken via FaceTime! Haha
    Wouw wat hebben jullie veel gezien,
    Ik zou het allemaal zo graag mee willen maken. *jaloers*