City that never sleeps - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van A Bruijn - WaarBenJij.nu City that never sleeps - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van A Bruijn - WaarBenJij.nu

City that never sleeps

Door: admikaba

Blijf op de hoogte en volg A

20 Juli 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoi allemaal,

Een bericht vanuit The Big Apple, gisteren zijn we goed gekomen. Goede vlucht gehad met weinig turbulentie. Gelukkig hebben de kids weinig last omdat ze de films , ze kunnen uit 50 films eentje uitkiezen, kijken tijdens de vlucht. En aankomen in vliegveld begint de frustratie omdat we al moe zijn en hebben de lange vlucht achter de rug gehad,namelijk dat we twee uur in rij moeten staan voor vingerafdruk en irisscan. Maar aan de andere kant moeten we niet klagen omdat het een veilig gevoel geeft. Daarna begint een groot avontuur want chauffeur van yellow cab echt knettergek is door het racen van airport naar Manhattan, rechts en links inhalen met hoge snelheid en tegelijkertijd praten met ons. We geven toe dat we bang zijn maar goed we komen gelukkig goed aan in hotel vlakbij Times square. Vanuit hotelkamer vanuit 21e verdieping kunnen we genieten van uitzicht. Pas om half 10 (plaatselijk tijd) gingen we slapen (half 4 Snachts: NL tijd), bijna 20 uur wakker gebleven. Morgen gaan we the big Apple bewonderen. Jullie zullen nog wat van ons horen.

• 21 Juli 2011 - 04:59

Yvette:

Bij de douane is altijd vervelendste van begin van de vakantie. Dat altijd zolang duurt, maar ja het is voor de veiligheid.

Poeh, dat de taxichauffeur lekker ging racen, begrijpelijk dat jullie bang waren :-)

Ontdek mooie dingen van New York en de rest genieten van een mooie reis.

• 21 Juli 2011 - 08:14

Jeanne:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en gelukkig is de rit naar het hotel goed afgelopen. ik heb op internet gezien hoe mooi times square is zo zie ik ook per dag wat julllie te zien krijgen. veel plezier bij Big Apple. lieve groetjes vanuit Goirle. Jeanne

• 21 Juli 2011 - 18:28

Mardien:

Ik heb jullie net gezien en we hebben lekker gekletst en ik zag dat jullie lekker eten hadden dikke kus xxx