Oslo - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van A Bruijn - WaarBenJij.nu Oslo - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van A Bruijn - WaarBenJij.nu

Oslo

Door: admikaba

Blijf op de hoogte en volg A

30 Juli 2013 | Noorwegen, Oslo

Dag 16 Oslo: Boot vertrekt pas om half 8 's avonds naar Fredrikshavn in Denemarken. En we willen best de hoofdstad van Noorwegen zien voordat we Noorwegen, een van de mooiste land van Europa of wereld (vinden we), moeten verlaten. Daarom zijn we zo vroeg mogelijk vertrokken naar Oslo en zijn gelukkig mooi op tijd in Oslo zodat we veel bezienswaardigheden kunnen bewonderen zoals Slottet (het koninklijk paleis), Radhuset (=stadhuis) (bekend van Nobelprijs voor vrede), opera (best moderne gebouw), Akershus Slott. Het weer is ook fantastisch. Oslo is best wel een leuke stad, twee volle dagen moeten al voldoende zijn om alles zien te krijgen. Met tevreden gevoel zijn we aan boord gegaan richting naar huis. Echt fantastisch vakantie gehad, maar we zijn blij om weer naar huis te gaan, want we missen Elmo heel erg.

• 03 Augustus 2013 - 22:33

Marga:

En Elmo kon ook niet langer meer wachten....
    Eind goed, al goed.
    Home sweet Home, xx

• 04 Augustus 2013 - 11:35

Lilian:

Heel fijn dat jullie een fantastische vakantie hebben gehad! Gezien van jullie verslagen is Noorwegen een hele mooie land van de wereld en ik zal in de toekomst een kijkje nemen.
    Geef Elmo heel veel knuffels want hij zal jullie ook heel erg gemist hebben. Volgende keer gaat hij ook mee!

• 04 Augustus 2013 - 18:44

Oom Mari En Tante Iet:

wat fijn dat jullie een fijne vakantie gehad hebben
    maar elmo is nog veel blijer dat jullie weer terug zijn.
    fijne thuiskomst en een stevige knuffel voor elmo
    groetjes oom mari, tante iet en lonneke.