Dag 3: Sea World - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van A Bruijn - WaarBenJij.nu Dag 3: Sea World - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van A Bruijn - WaarBenJij.nu

Dag 3: Sea World

Door: admikaba

Blijf op de hoogte en volg A

30 Juli 2011 | Verenigde Staten, Orlando

Sea World ligt om de hoek, dus vandaag zijn we naar dit park geweest. Volgens mij zijn we de enigen die naar het park liepen (volgens mij 2 km). Het zal wel zijn dat de Amerikanen ons gek vinden, maar goed een leuke park: we hebben naast de orca's (het blijft mooie dieren om te zien, we kunnen wel voorstellen dat Miranda fan is van orca's) en de dolfijnen/zeeleeuwen ook de andere aparte dieren gezien. We weten zelf niet hoe ze in Nederlands heten. Ook leuke optredens gezien van dieren, zelfs ook van honden/poezen/muizen, echt heel apart om te zien. Ook grappig is dat we blij zijn als kleine kinderen na het aanraken van de dolfijnen. We hebben lekker gegeten in een aparte restaurant, tijdens eten konden we de haaien heel goed zien, de restaurant ligt naast de haaienaquarium. Karlijn en Bart vonden het wel beetje eng, maar ze hebben gelukkig goed gegeten. Ik moet erbij zeggen dat er een wifi free gebied is bij een zwembad, dus ik ben bezig met het maken van een verslag bij het zwembad terwijl de kinderen aan het zwemmen zijn. Lilian, 25 graden zal wel savonds bedoelen, want nu is het savonds en het is al donker en toch zijn we bij het zwembad.

• 30 Juli 2011 - 06:56

Jeanne:

Bedoel je dat de amerikanen gewend zijn met de auto naar het park te gaan?.Ik ben blij dat jullie zo genieten van de vakantie en steeds weer mooie nieuwe at''tracties te zien krijgen. jeanne, oma

• 30 Juli 2011 - 08:17

Yvette:

Heerlijk toch, dat jullie waarschijnlijk enigen waren die naar het park zijn gelopen. Dat is gezonde beweging en 2 km is niks. Wij weten hoe de Amerikanen zijn, die snel de auto pakken hahaha. Laat gewoon niets van aantrekken wat de Amerikanen denken.

• 30 Juli 2011 - 13:39

Mardien:

Wat zou Joop dat geweldig vinden die is gek op dieren xxx