Dag 4: Magic Kingdom (Disney World) - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van A Bruijn - WaarBenJij.nu Dag 4: Magic Kingdom (Disney World) - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van A Bruijn - WaarBenJij.nu

Dag 4: Magic Kingdom (Disney World)

Door: admikaba

Blijf op de hoogte en volg A

31 Juli 2011 | Verenigde Staten, Orlando

Disney World heeft vijf verschillende parken, is ongeloofelijk groot! We hebben gekozen voor Magic Kingdom, waarom weten we eigenlijk niet maar het is meest bekende park. Kids willen ook zo graag naar dit park, vandaar. We zijn tot half 10 savonds daar gebleven. Na "electric parade" (echt schitterend ook al ik eerder al gezien heb en het blijft mooi) zijn we op weg naar hotel, en het was hardstikke donker en we konden de omgeving niet snel herkennen daardoor zijn we even verdwaald, na een uurtje zoeken hebben we gelukkig ons hotel gevonden. Het was weer super dag geweest. Het valt ons op dat de Amerikanen minder snel moeten schrikken als we zeggen dat we doof zijn. En de meeste Amerikanen kennen paar belangrijke woorden in gebaren zoals dankuwel, tot ziens, etc. Bart vindt het prachtig. Begrijpelijk want zoiets zie je nauwelijks in Nederland. Morgen gaan we naar Kennedy Space Center.

• 31 Juli 2011 - 08:20

Yvette:

Klopt, Amerikanen schrikken minder snel als je zegt, dat je doof bent. In Amerika is gebarentaal erkent en vele mensen zijn verplicht om gebarentaalcursus te volgen. Dat is ons ook over gekomen, toen we in Amerika waren. Vooral bij museum bezoeken worden we heel goed geholpen met gebarentaal of engelse tekst voorgeschoteld, zodat we alles kunnen volgen. Jullie hebben lekker pretpark week, dat is geweldig voor de kinderen.

• 31 Juli 2011 - 12:16

Oom Mari Tante Iet:

wij zijn vanmorgen bij mama geweest
    die zei dat jullie het heel leuk hadden
    nog veel vacantieplezier.
    groetjes oom mari en tante iet
    en tot ziens.

• 01 Augustus 2011 - 17:44

Mardien:

Kon je niet naar alle vijf hahaha