Jeep Safari - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van A Bruijn - WaarBenJij.nu Jeep Safari - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van A Bruijn - WaarBenJij.nu

Jeep Safari

Blijf op de hoogte en volg A

27 December 2012 | Spanje, Maspalomas

Vandaag hebben we wat aktief gedaan, namelijk meedoen aan jeep safari! Chauffeur voer ons langs ongerepte, hobbelige baantjes naar de mooie plaatsen van het eiland. We krijgen zoveel te zien, zoals bananenplanten, bloemen, cactussen, stuwmeer etc. In tweeenhalf jaar maar 25 dagen geregend is aan ons verteld. We, Nederlanders, klagen altijd over slecht weer, maar de bevolking, hier, hebben water hard nodig voor landbouw, elektriciteit etc. We hebben ook ritje gemaakt op de dromedaris. Laatste stukje rijden we over een onverharde weggetje. We kwamen onder het stof (zand) bij de eindbestemming. Gran Canaria is niet alleen ideale zonvakantie, maar heeft (in het binnenland) ook echt schitterende bergachtige landschap. Een absoluut must als je Gran Canaria gaat bezoeken. Nu zijn we best moe van het rijden met open dak (hele dag).

• 27 December 2012 - 20:14

Vincent:

Toch een leuke tripje! En nog veel plezier... Allemaal...

• 27 December 2012 - 20:18

Marga:

Leuke avontuur om te lezen!
    Xjes

• 27 December 2012 - 21:00

Lidy:

Een heel andere wereld:-). De binnenlanden zijn vaak interessanter dan de stranden in zulke paradijsen!
    Heel goed dat jullie erop uit zijn getrokken, beter dan op de stranden gaan liggen niksen:-) :-)

• 27 December 2012 - 22:04

Lilian:

Jeep Safari's zijn echt overweldigend! Had er 2 keer ervaringen mee. Zo'n kleine eilandje hadden jullie zoveel gezien.
    Van mij mag hier meer zon komen dan regen...hier hebben we nu wateroverlast, maar nog geen problemen. Hadden we maar onze water aan deze eilandje kunnen geven he!
    Veel plezier verder!